ma 03/10/2022 - 18:00
bureau secretaris
-
Interne zaken
-
Secretariaat
-
Verslag vorige zitting
Goedgekeurd
-
Schrijven burger met betrekking tot "Gegevensuitwisseling in lijn met AVG-wetgeving?". Kennisname.
Ter kennis genomen
-
Personeel en organisatie
-
Selectieprocedure - Aanwerving technisch assistent magazijnier-klusjesdienst, contractueel, D1-D3, 38/38e, onbepaalde duur. Eindverslag en aanstelling
Goedgekeurd
-
Beëindiging arbeidsovereenkomst diensthoofd Algemeen Beleid wegens opzeg werknemer
Ter kennis genomen
-
Voorontwerp van rechtspositieregeling voor het personeel van het lokaal bestuur en voorontwerp van deontologische code voor personeelsleden
Goedgekeurd
-
Overheidsopdrachten
-
Aanleg fietspad Maria Roosestraet - Opmaak van een archeologienota in het kader van de omgevingsvergunning
Goedgekeurd
-
Opdracht voor het aankopen van kantoormeubilair bij de dienstverlenende vereniging CREAT (FARYS) TMVS - goedkeuring offerte aankoop picknick tafels voor het gemeentehuis
Goedgekeurd
-
Patrimonium
-
Aanstellen van een notaris in het kader van de verkoop van het voormalig gebouw van het openbaar centrum voor maatschappelijk welzijn (Grote Steenweg 284 te 3350 Linter)
Goedgekeurd
-
Financiën
-
Aanrekeningen
-
Goedkeuring aanrekeningen
Goedgekeurd
-
Omgeving en Wonen
-
Aanvraag omgevingsvergunning OMV_2022087474 - voorwaardelijke goedkeuring
Goedgekeurd
-
Omgeving
-
Aanvraag stedenbouwkundig attest SA20200005
Goedgekeurd
-
Schrijven van notaris Vincent Tallon van 15 september 2022 m.b.t. splitsing eigendom te Kasteelstraat overeenkomstig artikel 5.2.2. van de VCRO
Goedgekeurd
-
Woonbeleid
-
Plan van aanpak naar aanleiding van de voortgangstoets 2022 in het kader van het bindend sociaal objectief
Goedgekeurd
-
Leven en welzijn
-
Burgerzaken
-
Ambtshalve schrapping
Goedgekeurd
-
Openbare orde, rust en veiligheid
-
Evenementen
-
Aanvraag toelating evenementen
Goedgekeurd